کارینکارین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

نی نی جون

شیطونکم 25ماهگیت مباااااااررررررررک

1395/6/12 10:23
نویسنده : منو باباش
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولی مامان عزیز دلم مامان خیلی دوست داره مامانی نازنینم الان که دارم واست مینویسم ازم آویز شدی و داری از سرو کولم میری بالا خیلیم عصبانیم کردی چون نمیزاری کارمو انجام بدم .دیگه واست بگم که خیلی لجباز شدی و هرکاری میگم نکن دقیقا همون کارو انجام میدی.البته اقتضای سنته جوجوی منخجالتاما حرف زدن دخترم عالیه و همه میگن خیلی مودبی.وقتی میگیم حالت چطوره داد میزنی عااااالییی.وهمیشه به من میگی مامان جونمقلبعکسای قشنگتم به زودی واست میزاریم.دوست دارم عشقم بووووووسقلبعصبانی

پسندها (1)

نظرات (1)

❣ فاطمه جونــــــ ❣
17 شهریور 95 23:53
سلام وبتون خیلی خوبه شما لینک شدین لطفا به وب خواهریه من هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی جون می باشد