کارینکارین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

نی نی جون

هفته34

1393/4/7 10:36
نویسنده : منو باباش
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.فرشته کوچولوی من این روزا سرمون خیلی شلوغه آخه داریم اتاق دختر خوشگلمو مرتب میکنیم.مامانی خاله جون لیلا داره پرده و روتختیتو میدوزه.یه صندوقچه اسباب بازی داریم واست درست میکنیم. نمیدونی اتاقت چقد خوشگل میشه.دیروزم بابایی رفت واست خوشخوابتو خرید تاچند روز دیگه ام تختو کمد پرنسس من آماده میشهجشناز خودم بگم مامانی که دیگه نمیتونم راه برم با اینکه شکمم کوچیکه ولی خیلی احساس فشارو سنگینی میکنمو بیشتر وقتا تو خونه ام.واما شما دختر خوشگلم نمیدونم اون تو داری چه کار میکنی ولی فکر کنم بهت خوش میگذره چون اصلا آروم نمیشی همش داری تکون میخوریو به من ضربه میزنی. خوشحالم که سالمو فعالی.دوست دارم فرشته کوچولو بوووووووووووس.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی جون می باشد