کارینکارین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

نی نی جون

درد دل بابا

1393/12/15 6:29
نویسنده : منو باباش
231 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم عسل بابا

زندگی بابا

کارین جونم

خواستم یکم باهات حرف بزنم .بگم که مامان نازی داری من عاشقشم دوسش دارم

عزیزم الان که هفت ماهگی تو گذروندی داری روز به روز بزرگ ترو قشنگ تر میشی ولی عشقم تو ای هفت ماه نذاشتی مامان جونت یه شب راحت بخوابه تا صبح شیر میخوری البته به بابات رفتی عشقم: شکموخجالت

گلم اینا رو نگفتم که ناراحتت کنم گفتم وقتی یه روز این مطلبو میخونی وقتی بزرگ شدی یو رو پای خودت واستادی بدونی که یه مامان داری که عاشقته و خیلی دوست داره  مامانت هر شب تا صبح بهت شیر داده تا بزرگ شی و تا صبح از درد کتفش خوابش نبرده

پس گلم قدرشو بدون دوسش داشته باش و تو پیری دستشو بگیر

هر دوتونو دوست دارم  عاشقتونم بوسبوس

از طرف بابا

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی جون می باشد